Korduma kippuvad küsimused

Kui kiiresti saan paki kätte?

Eeldatav tarneaeg Eesti siseselt on tööpäevades 1-2 päeva. Kui esitad tellimuse E-R (va riigipühad) enne kella 12.00, jõuab pakk Sinuni pakiautomaati 1-2 tööpäeva jooksul. Kui vormistad tellimuse reedel pärast kella 12.00, laupäeval/pühapäeval või riigipühal, algab 1-2 päeva transport järgnevast esimesest tööpäevast. Pühade ning kampaaniate ajal võib tekkida viivitusi seoses pakiautomaatide saadavusega.

Maikuu riigipühade teenindusgraafik

Maikuus on 2 riigipüha – esmaspäev, 1. mai ja pühapäev, 28. mai. Neil kuupäevadel Smartposti pakiautomaadiringe ei toimu, Smartkuller ja klienditeenindus puhkavad.

Kas Hairbase tooted on originaalid?

Jah, müüme vaid originaalkaupa. Oleme brändide ametlikud maaletoojad ehk kaubad tulevad otse ametlikult tootjalt. Hairbase ei tegele ebaseadusliku kauplemisega.

Kas toode võib olla aegunud?

Toodete kõlblikkuse aega ja ohutut kasutamist reguleerib kosmeetikatoodete regulatsioon 1223/2009 / EÜ. Kui kosmeetikatoodete säilivusaeg on üle 30 kuu, siis näitab toote peal olev avatud purgi sümbol ohutu kasutamise aega pärast pakendi avamist. Kosmeetikatooted, mille säilivusaeg on peale toomist lühem kui 30 kuud, on kasutamise tähtaeg määratud kuupäevana tootel.

Kas tooteid on võimalik tagastada?

Kui tagastatav kaup on avamata, kahjustamata ja orginaalpakendis, siis on õigus tagastamisele. Hairbase.ee  e-poest ostetud kaubale kehtib Eesti Vabariigi seadus, mille järgi jaekliendil on e-poest ostes võimalik tooteid 14 päeva jooksul tavaliselt tagastada alates kauba kättesaamise päevast. Tagastamise õigust ei kohaldata vastavalt võlaõigusseadusele kosmeetika- ja hügieenitoodetele (suletud pakendis tooted, mis ei ole tagastavad tervisekaitse ja hügieenilistel põhjustel pärast toote avamist). Tagastamise transpordikulu on tellija kulul.

Tagastatava ostusumma tasume ostjale tagastatava kauba kättesaamisel viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest.

Kas kasutajaks registreerumine on kohustuslik, et tellimust esitada?

Tavakliendile registreerimine ei ole kohustuslik, kuid annab kontole hea ülevaate juba tellitud toodetest ja tellimuste ajaloost ning kontole sisselogitult on ostuprotsess alati kiirem, lihtsam ja mugavam.

Professionaalsetele iluteenindajatele on registreerumine kohustuslik, et soetada töövahendeid ja saada vastavat iluteenindaja soodustust profitoodetele. Peale registreerumist vaatame üle ettevõtte õigsuse ning kinnitame avalduse e-kirja teel.

Kas ma saan oma tellimust muuta, kui olen juba ära maksnud?

Juhul kui märkasite, et tellimuses on viga, saate seda muuta koheselt peale ostu sooritamist. Tellimuse muutmiseks saad saata sõnumi whatsapp teel Hairbase klienditeeninduse telefonil +358403626725 või saada kiri aadressile info@hairbase.fi

Unustasin oma konto salasõna või soovin oma andmeid muuta. Kuidas toimin?

Kui olete juba registreerunud kasutaja, kuid unustanud parooli, siis vajutage nupule “Logi sisse” ning seal avanevas aknas nupule „Unustasid salasõna?”. Avanenud lehel sisestage tühja lahtrisse registreerimisel kasutatud e-maili aadress. Seejärel vajutage nuppu „Saada”.

Teie e-posti aadressile saadetakse edasised juhised parooli muutmiseks.

Andmete muutmiseks logige ennast Hairbase lehele sisse ning vajutage nuppu “Minu konto”. Seejärel valige „Muuda salasõna“ ning teostage vajalikud muudatused.